Tags

, ,

English text below

Hoi!

Het is al een behoorlijke tijd geleden dat ik een yay or nay voor jullie had, maar vandaag heb ik weer een.


Best regelmatig zie ik op Instagram nailarts voorbij komen waar op elke nagel wat anders zit. Ik noem dit altijd de mix & match manicure. Persoonlijk vind ik dit dus echt helemaal niks. Toch heb ik er eentje gemaakt met behulp van nailvinyls en een dottingtool. Hier heb ik witte nagellak (China Glaze – White out), holografische blauwe lak (Polish Alcoholic – Bangs on fleek) en een glitterlak (Lacquester – Sjampoepel) voor gebruikt.

Wat vinden jullie van dit type nailart?

Tot volgende week!

-xxx- Kyra ♡


Hi!

It’s been a while since I wrote an yay or nay but today I will ask your opinion on something.


On a regular base I see nailarts on Instagram where every is decorated differently, I like to call this a mix & match manicure. Personally I don’t like this type of nailart but I made one anyways. I used a dottingtool and nailvinyls, white nail polish (China Glaze – White out), holographic blue polish (Polish Alcoholic – Bangs on fleek) and a glitterlak polish (Lacquester – Sjampoepel).

What do you think of this type of nailart?

Until next week!

-xxx- Kyra ♡

