Tags

, ,

English text below

Hey!

Dankje dat je me wilt helpen met dit enorme dilemma 🙂 Ik zal het eerst even uitleggen.

Komende vrijdag heb ik een bruiloft. Hier heb ik twee jurken voor, een groene voor overdag en een blauwe avondjurk. Tussendoor heb ik geen tijd om mijn nagels te lakken haha dus ik moet een lakje kiezen die bij beide jurken past. Ik heb al een voorselectie gemaakt.

Hier zie je van links naar rechts:

  • Femme Fatale – Ray of golden sunshine heeft een gouden/champagne basiskleur met fijne gouden holografische glitters en een sterke groene shimmer.
  • Girly bits – Fathomless is een donkere teal jelly met kleine gouden glitters.
  • China Glaze – Give me the green light is een micro glitterlak met blauwe en groene glitters.
  • Echoes polish – Girl Lava is een zilveren lak met een shimmer die van roze naar groen shift.
  • Lacquester – Cocooning is een lichtblauwe holografische lak met een gouden shimmer.

Op de bovenste rij zie je de lakken met flits op de groene jurk en daaronder in daglicht met mijn avondjurk als achtergrond.

Ik kom er niet uit, allemaal mooi! Laat jouw keuze achter in de reacties, alvast bedankt 😀

Tot volgende week!

-xxx- Kyra ♡


Hey!

Thank you for helping me with this dilemma 🙂

This Friday I have a wedding. I bought two dresses, a green one for during the day and a blue evening dress. I unfortunately do not have time to re-paint my nails during this day so I have to pick one polish. I already picked some polishes.

Here you see from left to right:

  • Femme Fatale – Ray of golden sunshine has a champagne gold base color with golden holographic micro glitters and a strong green flash.
  • Girly bits – Fathomless is a dark teal jelly with little golden glitters.
  • China Glaze – Give me the green light is s micro glitter polish with blue and green glitters.
  • Echoes polish – Girl Lava is a silver polish with a shimmer that shifts from green to pink.
  • Lacquester – Cocooning is a light blue holographic polish with a golden shimmer.

On the top row you see the polishes photographed with flash and on the other row you see them in normal daylight.

I can’t decide, all are beautiful! Please leave your pick in the comments, thank you in advance 😀

Until next week!

-xxx- Kyra ♡

